Söker du en roll där du kan utvecklas? Trivs du i en roll där du skapar långsiktiga relationer? Vill du arbeta i en internationell miljö? Då kan rollen som Service Delivery Manager hos Deutsche Telekom Nordics A/S vara något för dig!
Din framtida arbetsgivare
Deutsche Telekom är ett av världens främsta telekommunikationsföretag. De har omkring 245 miljoner mobilkunder, 25 miljoner fasta telefonlinjer och 21 miljoner bredbandsabonnemang. Företaget erbjuder en rad tjänster och produkter, inklusive fasta nätverks- och bredbandsanslutningar, mobiltelefoni, internet och IPTV för privatpersoner. Dessutom tillhandahåller de även informations- och kommunikationsteknikslösningar (ICT) för företag och företagskunder. Deutsche Telekom är verksamt i över 50 länder och har cirka 206 800 anställda över hela världen. De utvecklats från ett klassiskt telefonbolag till ett tjänsteföretag av en helt ny typ: programvaruföretaget som säljer telekommunikationstjänster.
I denna roll kommer du tillhöra Deutsche Telekom Nordics A/S.
Vad erbjuder rollen?
Som Junior Service Delivery Manager ansvarar du för att skapa starka relationer med kunder genom att vara deras huvudkontakt och säkerställa smidig tjänsteleverans. Ditt fokus ligger inte bara på att uppfylla kundens behov utan även på att proaktivt lösa eventuella utmaningar som kan uppstå. Genom att vara lyhörd och engagerad blir du en viktig länk mellan kunden och Deutsche Telecoms organisation, och din insats bidrar till nöjda kunder och stärkt företagsrykte. Exempel på arbetsuppgifter:
• Bygga och upprätthålla starka relationer med kunder.
• Förstå kundens affärsbehov och förväntningar.
• Hantera och lösa eventuella problem eller avvikelser i tjänsteleveransen.
• Säkerställa efterlevnad av avtal och regleringar.
• Aktivt delta i kontinuerliga förbättringsinitiativ och projekt
Som Service Delivery Manager hos Deutsche Telekom kommer du att vara en del av en spännande resa och erbjuds möjligheten att växa och utvecklas inom organisationen. Detta innebär att du får vara med och bidra till företagets framgång och samtidigt utveckla din egen kompetens och karriär.
Vem är du?
Du trivs i en kommunikativ roll då du som Service Delivery Manager ansvarar för att länka samman de interna med de externa kontakterna. Det är viktigt att du är bekväm i både svenska och engelska i både tal och skrift. Du har en gymnasieexamen och det är meriterande ifall du har tidigare erfarenhet från telekombranschen.
Vi söker dig som trivs i att arbeta i ett team och vill arbeta i en internationell miljö. Du är redo och ta dig an nya utmaningar och söker ett bolag där du kan utvecklas.
Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.
Till dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.
Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.
Varmt välkommen med din ansökan
Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista
ansökningsdatum är 7/12. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Elin på [email protected].
Sökord
Service Delivery Manager, SDM, Telekom,
Ansökningsperioden för detta jobb har tyvärr stängt.
Show all 5 resourses